Vilken färg?

När vi tittar på "Flisan" nu så undrar vi vilken färg hon ska få...tittar man på hennes huvud så är det ljust men tittar man på kroppen så blir den bara mörkare och mörkare...







"Flisans" mamma, som för dagen är ohalt och verkar må prima, är ju mörk.





"Flisan" kommer att se rolig ut om hon får ljust huvud och mörk kropp...spänningen är oliiiiiidlig!!
=)

BloggRegistret.se
1 Nina:

skriven

Hmm... vet man inte när fölen föds vilken färg de kommer att få som vuxna? Jag kan inget om hästar mer än att de är vackra djur...

2 Margaretha:

skriven

Så fina hästar du har....Jag tycker mycket om dom ifall jag inte behöver stå för nära....Ett tag så betade två hästar alldeles utanför vår tomt och det var så roligt att titta på dom och så låter det så trevligt när dom "frustar"......:D

Kram

Margaretha

3 Ulla:

skriven

Visst vore det cool om hon blev både ljus och mörk, men jag tror hon blir mörk. Jag tycker oftast att det mörka brukar ta över.

4 Annica:

skriven

Jag har inte gjort några nya saker på sistone. Men om du kikar in på hemsidan och ser något av intresse så ordnar jag det. Jag gör smyckena på beställning så jag har inget lager. På så vis får ju folk sitt smycke precis som de vil ha det.

Så kika runt.

www.silverskrinet.info.se

Ha en bra dag!

5 mikaela:

skriven

Läs och komentera gärna inlägget "abort, och nu några månader senare" skulle bli super glad=)

Kramar

6 kicki:

skriven

Va fin hon är lilla Flisan, hon kommer säkert bli mörk som mamma, de brukar alltid mörkna tycker jag, men festligt vore om hon blev blandad...hon ser ju nästan marmorerad ut nu...väldigt vacker, men hon kan ju inte bli annat med en sån fin mamma...

ha det gott min vän, kramen

7 synne:

skriven

Jag tror Flisan blir en riktigt läcker dam. Med en sån mamma kan hon inte annat.

Härliga hästbilder ska du veta.

Kramen från mig.

Synne.

8 Camilla:

skriven

Nej, men vilket litet charmigt föl! :) Jättesöööt! Kram och go kväll!

9 Inger Maryissa:

skriven

Det visste jag inte att små-hästars färg ändras med åldern.

Kan tänka mig att det kommer att bli spännande att se vilken färg Flisan kommer att få till slut.

Vilka fina foton !

10 Camilla:

skriven

Ja hon blir nog mörkare. Hon är ju ungefär lika gammal som våran och han har börjat tappa nu med och det märks att han blir mörkare också..

11 alexandra:

skriven

vilka oootroligt söta pollar :D

Kommentera här: