Utmärkelse

Det känns alltid bra när man får uppskattning för sin blogg.
=)
I dag har jag fått denna fina utmärkelse av både Åsa S och Gabbi.



Utmaningen:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls and boys you've nominated.


Oj, oj, oj så svårt det är att välja 7 bloggar...några av er har jag kontakt med flera gånger varje dag, ni vet vilka ni är.
Ni får utmärkelsen!!!

Några har jag inte kontakt med dagligen men varje vecka, ni vet vilka ni är.
Ni får utmärkelsen!!!

Jag vet att detta är ett "regelbrott" men det känns omöjligt att välja bara 7 stycken när blogg-världen är full av så fantastiskt härliga människor.

SÅ SUG ÅT ER NU ALLIHOPA, JAG GILLAR ER!!!

KRAM!!








1 synne:

skriven

Säger ett stort Grattis till dig.

Samtidigt så suger jag åt mig den och säger tack.

Jag gillar dig med :D

Kram mig.

Synne.

2 Kattis:

skriven

Hihi, du fick den utmärkelsen av mig med.

Kramisar

Kommentera här: