Utmaning

Jag har fått en utmaning från Bim H-D.
Här får ni veta lite mer om mig.

    

A is for age: 44 år på utsidan, 28 på insidan.  

         B is for booze of choice: Vin, öl, drinkar...det mesta gillas...beror på humöret.
C is for career: Behandlingsassistent.
D is for your dad's name: Lennart.
E is for essential items to bring to a party: Ett gott humör och något att dricka.
F is for favourite song at the moment: Ingen speciell just nu faktiskt.
G is for favourite game: Roas av det mesta bara jag kommer igång.
H is for home town: Sundsvall.
I is for instruments you play: Spelar inget men sjunger gärna.
J is for jam or jelly you like: Apelsin-eller aprikos marmelad.
K is for kids: Fick två härliga "på köpet".
L is for living arrangements: Ett rött litet hus på landet.
M is for mother's name
: Ulla-Britt.
N is for name of your crush: A
O is for overnight hospital stays: Inte många...har haft tur...ett par bara när jag tog bort halsmandlarna när jag var liten.
P is for phobias: Gillar inte getingar men vill inte kalla det för fobi.
Q is for quotes you like: Döm ingen förrän du gått en mil i hans mockasiner.
Indianskt ordspråk
R is for relationship that lasted the longest: Det är det som fortfarande pågår.
S is for sartorial style: Jeans, top och huvtröja är det jag gillar bäst.
T is for time you wake up: Vaknar nästan alltid runt 06-tiden.
U is for underwear: Ja, det har jag varje dag ;) Behöver köpa nya nu.
V is for vegetables you love: Äter det mesta, just nu är det avokado som är favoriten.
W is for weekend plans: I kväll ska vi äta Mongolisk Buffé men brorsan och hans tjej.
X is for x-rays you'vel had: Har röntgat mitt bäcken en gång efter att jag ramlade utför en trappa.
Y is for yummy food you make: Jag är duktig på kyckling och på att göra såser.
Z is for zodiac sign: Vädur.



Nu utmanar jag i min tur alla er som läser min blogg och känner er sugna på att vara med.
Skriv en kommentar om ni nappar!!

1 Kattis:

skriven

Ah, en vädur! Vad i är trevliga, hihi.

Ja, jag tänkte faktiskt ha en tävling ganska snart.

Mycket snart, hihi.

Kram

2 A:

skriven

Den måste jag göra sen =)

3 Freddeland:

skriven

done

Kommentera här: