1 A:

skriven

Vi ska iväg och handla kläder till lilla sonen =)

Ha en fin dag.... Kram

2 christel:

skriven

Va avundsjuk på dig..vill också vara där;)

3 Mickan:

skriven

Jag ska på maskerad..ha det bra

4 Vaniljis:

skriven

Joggat och varit på stan en sväng. Ska plugga nu... ;)

5 Tina:

skriven

Kräftätning blir det här till middag ..äntligen!

6 Annelie:

skriven

Ska bara umgås med Micke....darlingen =)

7 Kattis:

skriven

Hoppas du har haft en kul och givande dag!

Kram

8 Soffie:

skriven

har fixat för kalaset imorrn.

hoppas du vann nåt å hade det jättetrevligt

9 Camilla:

skriven

Hoppas att du ahr haft det kul i dag. Jag har varit som överkörd hela dagen. Skulle ha lagt mig och tittat på tv tänkte jag, men det är nåt fel på den..morr

Ha det så bra:-)

10 A:

skriven

God morgon...

Ha en riktigt fin söndag =)

Kram

11 Gabbi:

skriven

Morning honey!!!

Jag hoppas att du hade det bra?!

Ha en underbar söndag!!

12 synne:

skriven

Ingen dum idè alls. Hoppas ni hade det kul.

Kommentera här: