1 Annica:

skriven

Förlåt då! ;-) Men visst lät det gott! Det skall nog bakas här hemma i morgon.. Eller idag blir det ju.. Hi hi... Fel blir det när man är vaken på nätterna!

2 Annica:

skriven

Jag har precis ätit fyra ploppkakor... GOTT!

På recept.nu finns det mycket att dregla över...

3 Annica:

skriven

Tack!

Det är nog det jag gör fel. Glömmer bort mig själv. Man vill finnas överallt för andra och trycker undan sina egna behov. Faktiskt så känns det ganska skönt att sitta här vaken, ensam, mitt i natten och bara skriva. Det är nog ett sätt för mig att släppa ut allt. Normalt hade jag nog klarat av det som händer. Om det bara varit liiiite annorlunda. En av de svåraste sakerna som hänt, händer 40 mil ifrån mig. Och jag kan ju inte dela på mig. Jag behövs här. Men även där.. Jag bär inte allt ensam. Mycket av det som händer här hemma är vi ju flera om. Men problemet nu var att det blev så många saker som hände samtidigt. Men det som händer 40 mil bort berör mest bara mig. Och det känns då fel att belasta de härhemma, som redan mår dåligt av det som händer här, med mina problem som händer därborta. Rörigt det blev. SKyller på att det är mitt i natten... Så du har nog rätt i att det bästa kanske skulle vara en totalt utomstående att prata med...

Men bara att skriva här hjälper. Så vi får börja så. :-)

Tack för att du lyssnar.

4 synne:

skriven

Måste nog in där och ta mig en lyssnar dag.

Kramen mig.

5 Annelie:

skriven

Visst är hon rolig men jag tycker personligen att hon anspelar för mycket på sex. Hon kommer om hon inte ser upp att sluta som Annika Lanz...enligt min mening =)

6 Joachimelizabeth:

skriven

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

Kommentera här: