Solarium

Brukar ni sola solarium?
Jag gjorde det under några år men det var länge sedan nu...när jag läser den här artikeln i Aftonbladet så är jag glad att jag inte fortsatte...

1 Ellen:

skriven

nix brukar jag inte göra,,, har inte lust att betala för nått man kan få gratis på sommaren, och så besatt av att vara brun har jag aldrig varit !

2 Åsa.S:

skriven

Jo... det händer ibland.

Fast med mina taskiga rynkgener tror jag inte det gör varken till eller från... hahaha!

3 Maria:

skriven

Jag är född vit brukar jag säja. Ska erkänna att jag ibland på våren kunnat sola lite solarium för att slippa soleksem.

Ha en bra dag själv ska jag hoppa i bingen.

Tjing

4 Inger Maryissa:

skriven

Nej jag har aldrig solat i solarium då jag tänkt att det inte är så bra.

Och speciellt om man går ofta och solar sig.

Men kommer ihåg när jag gick på folkhögskola i slutet av 60-talet, och det fanns sollampor.

Och de använde vi ibland, men var noga med att ha skydd för ögonen.

Men man kunde bränna sig ordentligt om man satt för länge framför dem.



5 A Lauren:

skriven

Kamma er vad tror ni är nyttigast att sola slarium 1-2 gånger veckan vintertid eller lägga sig 6-8 timmar i solen dag efter dag sommartid

Det som är farligast är när man bränner sig när bränner du dej efter 20 min i solarium? eller några timmar i solen på försommaren

Ulf vester solariemotstondare säjer att det inte hjälper att sola solarim inför solsimestern

det kanske inte hjälper att sola 1 gång innan solsimestern men köper du ett 10 kort en månad innan o solar upp det så lovar jag att du kan vara ute i solen flera gånger längre utan o bränna dej

Kommentera här: