Promenad i regn



Dagens promenad blev en promenad i duggregn.
Gick en halvtimmes kvällspromenad.
Det är rätt mysigt att gå i regn och så luktar det ju så härligt friskt.
1 diana o tara:

skriven

promenad är bra ;)

2 Ulla:

skriven

Jag var ute på en morgonpromenad och det var omväxlande väder, men jag var klädd för regn så det var ingen fara.

3 Anna:

skriven

Hej!

Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

4 Linda:

skriven

Söt bild och fin blogg! =) Bara man har rätt kläder är det skönt och friskt med regn!

5 Nettan:

skriven

Jag tycker också att det är skönt att gå ut en promenad i regn, men det jobbiga är att hundarna blir så blöta.



kram

6 Ellen:

skriven

håller med,, det är härligt att vara ute i regn,, luften är så underbar !



Jag jobbar som personlig assistent åt en multi handikappad super go kille....rivs super med mitt jobb,,, har jobbat på äldre boende innan men jag trivs bättre med detta, det är sönt att kunna koncentrera sig på en person och se till att han har det bra =D

7 soffie:

skriven

va bra av dej och mej för jag gick en timme på fm i regn, tur det finns regnkläder å paraplyer.

gullig bild.

Gonatt

8 Pialotta:

skriven

Jadå det kan det visst vara, bara man har de rätta kläderna.. sydväst/gummistövlar och regnrock;-)

9 Vaniljis:

skriven

Ska ut i regnet nu snart och jag tycker inte det verkar ett dugg mysigt! ;)

Ha en underbar fredag! Kramar till dig!

10 synne:

skriven

Visst är det skönt att gå i regn. Jag är nog en regnmänniska tror jag. Jag kan sitta under parasollen ute när det regnar. Ta på mig regnkläder och bara gå....



Söt bild du hade tycker jag.

Kram mig.

11 Camilla:

skriven

Vad duktig du är som är ute och går i regnet! Jag måste ta itu med mitt motionerande jag också, nästa vecka är jag back-on-track igen! =)

Kram och trevlig helg! Söt pingvinbild. :)

12 Tina:

skriven

Som man säger det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Om det är dåligt väder får man bara tänka till lite mer.

13 Pia:

skriven

så söt du är där du går i regnet :)

Kommentera här: