Promenad

I morse tog jag på mig stegräknaren igen, den har legat och vilat länge nog nu.
Kom precis hem efter att ha varit ute på en timmeslång promenad.
Det är perfekt promenadväder idag, solen skiner och det fläktar.
Tog några bilder från dagens promenadväg...jag kan inte klaga på omgivningarna.






1 Nettan:

skriven

Åh, ni verkar ha det fint väder i alla fall.

Här har det regnat hela dan och det är dötråkigt och man har ingen lust att göra någonting. Usch !



Ha en bra dag !



kram

2 Malin*:

skriven

Åh så vackert! Vet du, jag ska haka på dig! Ska börja använda stegräknaren jag också! Jodå, jag har semester veckan ut, och börjar nästa vecka med 3 ledighetsdagar!Inte illa va? Själv då?

3 jayne:

skriven

Hej på dej..

Stegräknaren ja...just det..på med den igen!!! Tack för at du påminde mig!!

Jo...trädgården är lite på fötetr igen. Får gå ut o stötta upp mina stockrosor bara...

Men ja...hösten är här eller??

Ha en bra kväll

4 Bim H-D:

skriven

Hm... kunde du inte ha delat med dig lite av solen? ;)

Må så grankott...

5 vivan:

skriven

Vad härligt det ser ut...jag kan se att solen bryter igenom...skönt när man kommer igång med prommenaderna...skall ta med mig min granne på en prommis senare...kramiz:)

6 Madeleine:

skriven

Go kväll! Vilken härlig omgining att ta en promenad i, bra väder har du oxå, här är det mulet o blåsigt. Kram Madde

7 Carina:

skriven

Duktiga du...en timmes promenad ger lite på stegräknaren det, men i det landskapet så förstår jag att det är lätt.

Skönt att vädret vänt :)

8 synne:

skriven

Så din stegräknare har som min haft lite semester hehe....

Ska leta fram den igen.

Du har en vacker väg att gå på. Med öppna fält och skog blandat. Mysigt.

Kramen från mig.

Synne.

Kommentera här: