Om musik

Visst är det härligt med musik och dess förmåga att förena människor i alla olika åldrar och nationaliteter.
Nu när vi ska ha fest i slutet av månaden så är Stora Tjejen chef över musiken och härom dagen hade vi kontakt via MSN och jag gick igenom bl a mina Youtube-favoriter.
Nästan alla mina tips hade hon redan med på sin musiklista.
Visst är det kul att det kan vara samma party-musik som gäller fast åldersskillnaden är stor?
Sen kommer troligtvis dansstilarna att variera misstänker jag...
;)





1 A:

skriven

Hehehe... Ja, nog ser du något i rutan ;)

2 Eva:

skriven

Låter jättekul! Själv var jag på en väldig lyckad fest tidigare i år när de bara spelade 70-80-tals musik. Herregud, vilken nostalgitripp! :-)

3 Carina:

skriven

Jag passar nog bäst bredvid Mr Bean ;)

4 Jennie:

skriven

haha det var ju definitivt inte meningen ;p mamma hade ställt dem där för hon skulle komma ihåg dem när hon gick, men hon glömde dem ändå:P

5 Carola:

skriven

Ja musiken förr var tydligen bra, låtarna kommer ju igen. Mina ungar 22 och 24 år lyssnar på det som jag lyssnade på som ung....och vacker...Kul tycker jag!

6 Mia:

skriven

Hon har bra musiksmak... ;-)) Musik över alla gränser, det är grejer det!

Du kan tro att jag var orolig över Siri...huvva! Kunde nästan inte somna sen...

7 synne:

skriven

Det ser ut som ni ska få en rikigt bra fest. Det hoppas jag på för eran skull.

Med bra väder, mat, musik och alla roliga lekar....

Känns som man skulle vilja vara där....

Kramen Synne.

8 Ulla:

skriven

Jag tillhör nog Mr Bean kategorin, jag med! Önskar er en härlig fest!

9 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Ja, idag gillar vi samma musik här hemma, men tjejrna blir lite frustrerade när man kan "deras" låtar direkt. Men de var ju inne på min discotid, hahaha.

Ha enskön dag!

10 Inger Maryissa:

skriven

Jag tycker också det är härligt att det är så.

Och det verkar mera nu än förut, att både gammal och ny musik, förenar människor i olika åldrar.

Det är helt underbart.



Kommentera här: