Min lördag



Dessa vackra hästar ledde defileringarna.

Vi hade en trevlig dag på Sundsvall Open Trot igår.
Fina tävlingar och dagens höjdpunkt för mig var att se den fantastiske Järvsöfaks återigen komma igen efter en skada och vinna SM.
Vilken häst det är!!!
Tyvärr fick travdagen ett tråkigt slut när våra grannar L & A:s häst stupade och dog i sista loppet.
Mycket tråkigt....

Efter travet fortsatte vi med våra grannar K & E till Smedjan där vi käkade middag.
En lång trevlig dag avslutades sen i tv-soffan.

Vad gjorde ni i går?

1 A:

skriven

Nämen fy vad hemskt =O

Bara dog den sådär????

2 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Det är lite läskigt med hästar för det går så fort.

Här shoppades det och åts kräftor.

Idag är det marknadsdag eller nåt där vi bor.

Ha det toppen idag.

Kram

3 Bim H-D:

skriven

Igår?

Ikea... Bröllopsdag - som väl firades med köttbullar där då - på ikea... Annars gjordes inget - tog den dagens krafter - energinivå 0 efteråt...

Må så grankott...

4 Nina:

skriven

Jag är fast i html-träsket... så det gjorde jag i går.



Trevlig söndag!

5 My:

skriven

Kul med trav! Tyvärr har det inte blivit nån trav live i sommar...Järvsöfaks, trodde han hade lagt av.

6 Margaretha:

skriven

Så tråkigt med hästen.....

Vi var på en hysteriskt rolig kräftskiva igår.....

Jättetrevligt...har ont i skrattmusklerna idag ;D

Kram

Margaretha

7 Plogflickan:

skriven

Men huga vad hämskt, vad hände och hur gick det för kusken? Syrrans pålle var med i första loppet...

Mvh Plogflickan

8 Lotta:

skriven

Järvsjöfaks är en av de vackraste hästar jag vet!! Vad sorgligt med hästen som dog! Vilken chock för ägarna.. :-(

9 synne:

skriven

Men huva vad otäckt...

Hoppas de finner ut vad som orsakade det.....

Tycker väldigt synd om dina grannar måste jag säga.

Hoppas kusken kom ifrån olyckan utan skador.

Vackra skimmlar du har på bild ialla fall.

Kram på dig.

Synne.

Kommentera här: