Lördagskvällen



Om ni inte ätit Mongolisk Buffé så gör det!!
Mmmmm, så gott det var!
Efter middagen fortsatte vi kvällen hemma hos brorsans och hans tjej med kort-och sällskapsspel och en massa prat och skratt.
En helt perfekt kväll!
När vi åkte hem i natt såg vi månförmörkelsen...det såg väldigt speciellt ut...hade aldrig sett det tidigare.

Hur hade ni det i går kväll?

1 Mia:

skriven

Visste inte ens att det var månförmörkelse! Typiskt att missa den..

2 Ulla:

skriven

I läshögen finns Sommarbarn med Katerina Janouch och Busters öron med Maria Ernestam.

3 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Här har vi regn och grått. Jag ska strax sätta igång och jobba och sen blir det väl lite städning då alla de andra tre i familjen tydligen tycker att de har semester och inte ska göra nåt hemma. Hmmm.

Annars händer inte mycket.

Kram

4 Madeleine:

skriven

God morgon! Vad trevligt ni verka ha haft det. Buffen såg himla god ut. Kul med månförmörkelse. Min kväll var lugn igår. Ha en underbar söndag. Kram Madde

5 soffie:

skriven

Mmm va gott ni hade det,kolla in på min blogg jag har en del bilder från månförmörkelsen men guuu va svårt det va att fota genom en kikarehihi

ha en bra dag

6 Ann:

skriven

Vi såg också månförmörkelsen...Häftigt! Här bakades det och sdan såg vi någon film på teven sen var det natt:))

7 Tina:

skriven

Det blev en madonna kväll...men eftersom jag jobbade hela gårdagen var jag rätt trött, men såg en del av månförmörkelsen vid 23.30

Ha ett bra avslut på helgen!!

8 jayne:

skriven

Kortspel...va skoj. Vann du ngt???

Igår hade jag filkväll... såg Angel och sex and the city. Helt ok filmer...men inte mer än ok.

Hade en myskväll i fåtöljen alltså.

Ha en bra söndag

9 Ellen:

skriven

har jag aldrig ätit, men skulle gärna prova,,,, får lov att hitta en sån resturang först bara =D



vi hade gäster igär det var jätte mysigt vi åt gott och satt och pratade hela kvällen...

10 anneli:

skriven

Måste prova Mongolisk mat någon gång ser jag! Såg läckert ut. Aha, tyckte det var en speciell måne igår, då det såg ut som månen var begravd till hälften i ett gråsvart moln...

11 Margaretha:

skriven

Har varit uppe och spanat efter måne flera gånger men såg tyvärr ingen förmörkelse :(

Annars softade vi framför TVn hela kväller...inte fy skam det heller.

Kram

Margaretha

12 My:

skriven

Låter som en trevlig kväll! Och mongolisk buffé åt jag för många år sedan...tror inte den restaurangen finns kvar ens, tyvärr. Himmelskt gott minns jag det var iallafall.

13 A:

skriven

Låter som om ni hade det fint =)

Jag såg lite av månförmörkelsen... Gick och la mig elva så jag såg i alla fall när månen var halvt täckt =)

Ha en fin dag...

Kram

14 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Hallå!



Vad härligt det låter med den buffén och kvällen! Jag skall absolut testa den! Måste komma i håg det nästa gång vi är i stan!



Kram Sus

15 Kattis:

skriven

Meeeh, har du inte vaknat ännu?

Har varit uppe sen 7!

Kram

16 Jenny:

skriven

Så häftigt med mongolisk buffe´!

Men vad är det för något egentligen...det såg gott ut ju!

Åh...jag vill åxå ha en sån där mysig kort- och sällskapsspel-kväll med några roliga människor!

Det lät såååå himla trevligt!!!

Någon som ställer upp?

Kram på sej...i dag ska vi pressa vete-halm!

//Jenny

17 Trolda:

skriven

Låter spännande med mongolisk buffé!!! Har aldrig provat, faktiskt ens aldrig hört talas om...Det blir Ljungskile som blir ny adress =D



Trolda - kram

18 Åsa.S:

skriven

Var det sådär så ni fick gå och plocka råa råvaror, som kocken sen steker? (Som på Bamboo?)

Nån månförmörkelse visste inte jag om, så jag kollade inte efter det... vi hade kräftskiva här...

Ha en fin dag!

19 synne:

skriven

Har inte sett månen på länge. Det är ju bara regnmoln på himmlen. Hoppas den var vacker den där månförmörkelsen ialla fall.

Mongolsk buffè. Lät gott. Får pröva det när man kommer till "storstan" nästa gång.

Kram vännen.

synne.

Kommentera här: