Helgen



Vilken helg det har varit!!
Det är en del att stå i när det ska vara fest och man själv ska ordna med allt
Festen blev i alla fall lyckad, jag och A hade jättetrevligt och jag hoppas gästerna också är nöjda.
I dag har vi städat upp efter kalasandet och nu ska jag VILA!!!
Återkommer med detaljer senare.
Nu ska jag ta en långsam promenad i blogg-världen...
Blir nog inte många kommentarer idag...
GÄSP!!!
1 Bim H-D:

skriven

Oj, var det en sån tuff fest!!! ;)

Må så grankott...

2 matte:

skriven

Det tar ett tag att återhämta sig :D!

3 Annica:

skriven

Ja man inser att man inte är 15 längre... Själv hamnade jag i säng vid ett tiden i natt. Jag är död idag.... Ovan? Liiiiite!

Men kul att det blev lyckat!

Ha en LUGN och SKÖN kväll nu! Det ska vi ha..

KRAM!

4 Fia:

skriven

Någon fest hamnar man på då och då, men efterfester är bara att glömma! Det har man vuxit ifrån!

Hoppas det var en kul fest!

5 Carina:

skriven

Men...tycker jag känner igen mig själv sen förra helgen....det är hårt att ligga på topp ;)

6 Helena:

skriven

Ojdå. Hoppas du orkar jobba när det är så dags då. Men kul att det blev lyckat!

7 Åsa.S:

skriven

Nä, ta igen dig du... ha en fin kväll!

8 vivan:

skriven

Vilken kul bild.....ja,så här sent så sover du säkert...annars så sov gott natti natti...kramiz:)

9 A:

skriven

Natti, natti =)

10 anneli:

skriven

Ja, "dä köstar på att ligga på töpp"....men då var det säkert en jättelyckad fest!

11 Sessan:

skriven

Åååh vilken mysig blogg du har!! Älskar din design!

12 Ann:

skriven

God morgon! Piggnat på oss??:)

13 Tina:

skriven

Det kostar o ligga på topp

Ha en bra måndag!



14 Pernilla:

skriven

Vad roligt att det blev lyckat. Men visst är det tråkigt att det ska vara så jobbigt att återhämta sig?

/P

15 Ellen:

skriven

skönt att festen blev lyckad,,, det är det som är viktigast,,,, tyvär blir det ju alltid disk efter en fest, av någon anledning,,,

16 Annelie:

skriven

Va kul att det blev lyckat. Ha en fin dag!

17 My:

skriven

Ser ut som det var en lyckad fest med! ler

Kanon att det blev så bra, hoppas du piggnat till nu...:)

18 Mia:

skriven

Återhämtning kan behövas efter en sån helg! L

19 Annica:

skriven

Det tror jag med! Har precis skickat maken till affären. Du kanske också skulle behöva lite efter din helg? ;-)

Kommentera här: