Fyrkantiga ögon



Nu har jag uppdaterat mig lite i blogg-världen...det finns en del att läsa efter den här helgen kan jag säga!!
Dåligt med kommenterande blev det tyvärr...
Jag får fortsätta i morgon för nu är det dags för mig att sova.
Arbetsdag i morgon...
1 Nettan:

skriven

Sov så sött och ha en bra dag på jobbet imorgon !



kram

2 Ann:

skriven

God morgon och välkommen hem! Du är saknad!

3 Gabbi:

skriven

Välkommen hem Hottie!!

Har saknat dina inlägg nu i helgen!!

Jag hoppas att ni haft det trevligt!!

Ha fina dagen!

Kram

4 bika:

skriven

hejsan!

aha, det låter skoj :)

jag jobbar för tillfället inom den slutna psykiatrin på Ulleråker, avdelningen för akut psykos.

Det händer att jag timmar på andra avdelningar också, men jag har bara jobbat inom slutenvården. Än. :)

5 Vaniljis:

skriven

Välkommen hem! :)

6 Fia:

skriven

Välkommen hem igen! När man är bortrest ett tag hinner det hända så himla mycket i bloggvärlden att det är nästan omöjligt att läsa ifatt.

7 Mia:

skriven

Välkommen hem igen! Borta bra, men... L

8 synne:

skriven

Läs inte hela nätterna nu. Du ska som sagt jobba med.

Kram mig.

9 Lillaviola:

skriven

Hej på dig! Visst kan det vara lite jobbigt att uppdatera sig. Ett trevligt jobbblink

Hoppas att du får sova nu...Bye

10 Ellen:

skriven

så nu är ni hemma igen,, hoppas ni haft det riktigt bra =D

11 linda:

skriven

Skönt att allt börjar bli "normalt" igen!

nu kör vi igen med 10000 steg per dag om du vill va med!

12 Madeleine:

skriven

God eftermiddag o välkommen hem. Alltid kul med släktträffar, men borta bra men hemma bäst. Kram Madde

13 Antoniohedvig:

skriven

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

Kommentera här: