Efter sol



Efter dom heta dagar som varit är det riktigt skönt att det kommer en sådan här dag.
Har en riktig slappar-dag med A, datorn och tv:n idag.

Vad gör ni?
1 Carina:

skriven

Kalas för sonen idag :)

2 Amanda Eklund:

skriven

japp det var det också :P:D

3 Margaretha:

skriven

Har inte gjort nåt vettigt på hela dagen.....väntar på att antibiotikan skall hjälpa så jag intye har så ont i lungorna....Skitförkylning !!!! På semestern dessutom !!!!

Kram

Margaretha

4 ingunn:

skriven

Svar: Det är ett spanskt klädföretag.. finns här i sverige också, i stockholm, örebro och malmö t.ex.. :) jättefina kläder!



5 Nina:

skriven

Jag har umgåtts med döttrar och broder. Suttit i ett skyltfönster en evighet. Gjort mina hemuppgifter i bildbehandlingskursen. Tja... och slappat.

6 Tina:

skriven

Vi har gjort en del på vårat tak på övervåningen...lagt panel..sedan gjorde jag en god middag med gott vin till..;-)

Ha en skön kväll!!



7 synne:

skriven

har varit på IKEA. Sitter just nu och jobar. 50 minuter till. Lyssnar på regnet....

Vill sova...

Kramen mig.

8 Inger Maryissa:

skriven

Ja, nog har vädret svängt alltid.

Temperaturen har sjunkit rejält, och jag hade också en riktig slappardag bl.a.framför datorn, då det även regnat hela dagen.

Kommentera här: