Din är dagen, 27 augusti

Om du har fjärilar i magen ska du bjuda in dom i hjärtat.
Cooper Edens

Nervositet kan bytas till iver och glädje. Vi kan börja känna oss stolta över att vi lyckats övervinna rädslan.
Det är en bedrift  att inte låta hejda sig av rädslan utan i stället låta fjärilarna breda ut vingarna i hjärtat.

Kommer jag att kunna njuta av fjärilarnas skönhet idag?

1 A:

skriven

God morgon vännen....

Hoppas din dag blir fin =)

Kram

2 Camilla:

skriven

Ja det är så sant. Jag är rätt så kass på det. Jag skulle vilja kunnabjuda in dom mer än vad jag gör- Eller åtminstone i det oförappande mötet och inte bara i det planerade..

Ja, suck..

:-)

3 Fia:

skriven

Det ordspråket ska jag skriva upp till mina elever i skolan. De kommer att älska det.

4 synne:

skriven

Den där ska jag visa min styvson. Han har AD/HD och aspergers så allt nytt ger honom fjärilar i magen.

Tack för den.

Kram.

Kommentera här: