Den stora handlar-dagen



När A vaknar idag, han har jobbat natt, så ska vi åka iväg och göra storhandlingen inför lördag.
Nu ska jag ta en sväng upp till lokalen och ta en sista koll...jag kanske glömt något på handlingslistan.

Vad gör ni i dag?

BloggRegistret.se 
Rösta gärna!!
;)
1 Åsa.S:

skriven

Hoppas ni får med allting och inget är glömt!

2 My:

skriven

Ja hoppas ni får med allt! Och listor skriver jag på allt, särskilt när jag handlar..

3 Ellen:

skriven

jag måste jobba 'snyft' blev inringd extra... jaja,,,,

4 vivan:

skriven

jobbar.jobbar!!!!hörs i kväll..!kramiz:)

5 C a m i l l a:

skriven

Jobbar även jag...

Trist med storhandling, men har man bara lista och energi går det - och snacka om att det känns bra efteråt. :)

kram!

6 Pernilla:

skriven

Hoppas allt nu kommer med på handlingslistan så att inget blir glömt.

Har också varit och handlat, men jag har handlat present till min åttaåring som fyller nio på lördag.

/P

7 IZZAH SVARAR:

skriven

oki doki :D



vad gör du då ?

8 Anonym:

skriven

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

9 jayne:

skriven

Hej svejs

Ja du..idag har jag jobbat...sen fixat med mat här hemma. Pratat i telefon med folk som ringt... ja... nu bara slappar jag...ahhhhhhh

handlar gör vi imorgon...orkade inte idag.

Ha en bra kväll

10 Camilla:

skriven

Idag har jag läsa-alla-förtappade-bloggar-för-att-jag-aldrig-hinner-utan-bara-somnar-kväll

:-)

I morgon har jag en heltimmes sovmorgon, fast det känns som räddningen på hela veckan ungefär. Tänk vad lite kan göra mycket..

Ha det så bra i kväll.

11 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Jag har jobbat till 16:00 och sedan har jag handlat och lagat mat!



Det räcker gott för mig i dag känns det som!



Kram ♥Sus♥



12 Camilliondollar Baby:

skriven

Har varit på gymmet direkt efter jobbet idag. Nu är det slappa på soffan, som gäller.



Vet inte om du har fått den redan, men du är utmanad; http://blogglosacamilla.blogg.se/2008/august/en-svar-utmaning.html.



Kram

13 Helena:

skriven

Jobb och så. Precis käkat grill med familjen.

Kommentera här: