Dagen som gått

I dag har jag :

* Satt upp rullgardiner på altanen.
* Vattnat både växter och djur.
* Promenerat en timma.
* Fikat och pratat bort en timme hos våra grannar L & L.
* Brottats med tvättberget.
* Läst.
* Bloggat.
* Lyssnat på två sommarpratare.

Tror det var allt...

Nu ska jag ta siesta en stund, det är arbete som gäller i natt igen men sen har jag semester en vecka.
Måste ju ladda för festen nästa lördag!
;)



1 Bim H-D:

skriven

Hm... inte värt att jag meddelar vad jag har gjort idag då... möjligen att något avslöjas senare ikväll... möjligen ;)

Må så grankott...

2 kicki:

skriven

Ja avocadopajen är super god, vi brukar göra den med grovt pajskal...ha det bra min vän. kramen

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Sådär, nu har jag läst ikapp hela din blogg. Se vad du har pysslat med, medans jag var på semester. katterna var ju ursöta!



Kram

4 Bim H-D:

skriven

Nästan inte man vågade(?) lägga ut sitt eget inlägg idag när man läst detta, hihihi...

Må så grankott... nu ska jag dock gå och käka lite sen kvällsmat, av viss anledning...

5 Carina:

skriven

Men jäklar vad du hunnit med mycket idag,

hälften vore jag nog nöjd med om jag hunnit :-)

6 Helena till annalena:

skriven

Vad du har varit energisk. Jag har inte gjort många knop jag.

7 Helena:

skriven

Oj oj nu hängde ett gammalt namn med igen. Klart jag vet att jag är hos dig!

8 synne:

skriven

Det verkar ha varit en bra dag ialla fall.

Kram på dig.

synne.

Kommentera här: