Bloggar och brev

Det är inte bara via bloggen mina blogg-vänner gör mig glad.
Den här veckan har jag fått två brev från blogg-vänner också.
Det första brevet var från Camilla som skickade mig frågor till frågesporten som vi ska ha på festen och det andra brevet var från Margareta som skickade mig fröer som hon tagit rätt på i sin fantastiska trädgård och valt att dela med sig av.



Tack mina vänner!!


glitter-graphics.com
1 Margaretha:

skriven

Kul att du blev glad......

Hoppas att det blir fina blommor som kan berika din trädgård....

Massa kramar

Margaretha

2 Camilla:

skriven

Det var så lite så. :-)

Hoppas nu att allt går bra i morgon!!

3 soffie:

skriven

Jag fick oxå mina fröer,va goo hon är!!!

4 Lotta:

skriven

Vad kul med nya frön!! Jag kunde egentligen fjäska lite för min granne som har en kanonfin trädgård. Där finns nog en hel del frön att samla ihop.

Kommentera här: