Tur man kan spela in

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och titta på DH som jag spelat in. Har varit ute tills nu och kämpat med våra sjuklingar. Har haft hjälp av några grannar också och både kviga och kalv lever fortfarande.
Nu ska det bli skönt att sträcka ut sig en stund!

image1520
1 annebelle:

skriven

Vilken helmysig bild!

2 Veronica:

skriven

Vilken gullig bild :)

3 Annsingen:

skriven

Godnatt raring!

4 Åsa.S:

skriven

Vilken skön bild!

5 A:

skriven

Jag håller tummarna för att det går bra med muisarna.....
Kram

6 Anonym:

skriven

läs min blogg och säg vad du tycker ;)

7 Åsa.S:

skriven

Visst är det både roligt o frligt med tradera!
Natti natt

8 anneli:

skriven

oj, oj, hoppas det ordnar sig med dina djur. Vad ni måste ha kämpat. Så mycket snö du har! Hörde rykte om högtryck på torsdag - håll ut! Vilken underbar bild på katten! sov gott!

9 jenny:

skriven

haha söt bild!

10 Annsingen:

skriven

Morning! Hur mår dom?

11 Gabbi:

skriven

Morning..hoppas att det gått bra med djuren..Å jag missade DH igår, jobbat å vi har inte 5:an...
Ha en fin dag!
Kram

12 Tanja:

skriven

Morgon! Hoppas natten varit lugn och att dina sötnosar kryar på sig!

Önskar dig en bra och härlig dag!

Kramen

13 Vonny!:

skriven

Hoppas verkligen att sjuklingarna klarar sig. Att de blir starkare och får nya krafter igen.
Hoppas att du fick en skön stund framför tv:n.

14 Nilla:

skriven

Hej på dej..hoppas att det går bra med ko/kalv och att du får vila lite vilken tur du har som har grannar till hjälp

15 A:

skriven

God morgon vännen...
Nu är jag nyfiken
Hur går det med muisarna?
Hoppas allt är bra.....
Kram

16 Nina på Johangården:

skriven

Vilken härlig bild! Jag älskar tassar! Hoppas att det går bra med kvigan och kalven.

17 Mia:

skriven

Cheeeeeses vilken skön bild! Var hittar du allt????

18 Mariusadriana:

skriven

I like this site. Keep it up!

Kommentera här: