1 Mia:

skriven

A men....det är ju såååå mysigt med magkatter!! Åsså spinner dom så gott *L*
Tror jag får flytta närmare dig... :-)

2 Mia:

skriven

Tack för tipset! Får nog ta en allvarlig funderare på det där ;-)

3 Maria:

skriven

Mysigt det ser ut såna gånger saknar jag min katt jag hade. Rufus hette han & var otroligt go. Kruse vill man ogärna ha liggandes ovan på sig när man vilar...lite för stor.
Ha en härlig kväll nu.
Kram

4 Mija:

skriven

Åh, det där är kärlek!!

5 Nina på Johangården:

skriven

Ja, det där är trevligt. I alla fall så länge det är katter och inte stora tunga hundar med vassa armbågar :)

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Mysigt!

7 Christel:

skriven

Så ser det ut hos oss också.
Om jag återföds som ko vill jag bo hos er. Blir alltid glad över att få se djur ute och inte i ett stinkande hus. Kämpar hårt för att ha hästarna ute så mycket det bara går utan täcke.

8 Marra:

skriven

Haha vad sött :)

9 Sandy:

skriven

Åh, min söta P....!! Och söta katterna :)

10 britten:

skriven

Nä men åååå så gulligt..trevlig helg / kram

11 My:

skriven

Å vad mysigt, och varmt :)

12 Trolda:

skriven

Ljuvligt =D Även om jag själv är allergisk mot katter så blir man bara så sugen...=D

trolda - önskar trevlig helg!

13 Nilla:

skriven

jo men det där ser så mysigt..och svar: ja hästar är roliga djur helst då Marcelle som är uppfödd bredvid kohagen och andra djur och då kan man flippa men åka in till stan till k1 och gå in i gångtunnlar är inte ett dugg farligt...ha det bra

14 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Hehehehe... skön bild!

Trevlig helg!
Kram Sus

15 Carina:

skriven

Vilken mys stund :)

16 Annsingen:

skriven

Vilket mys!:))

17 Vaniljis:

skriven

Vad mysigt det ser ut. Man blir sugen på att skaffa katt.. ;) Kram

18 Mimi:

skriven

Hahahaha va mysigt!

19 Inger Maryissa:

skriven

Men oj, vad mysigt !!
De är ju för goa de små liven.

20 Margaretha:

skriven

He he he jag känner igen mig...jag brukar sova så på nätterna....får ibland lätt andnöd av den som skall ligga på bröstet....men det e mysigt....
Kram
Margaretha

Kommentera här: