Pollenallergi

Min näsa är full i snor och ögonen känns grusiga...kan det vara ytterligare ett vårtecken? Pollenallergi!!!
Jag får nog börja med mina allergitabletter idag...

image1563
1 Nilla:

skriven

Jag vet precis vad du menar fast här fick man börja med sprayen i näsan för två veckor sen..Landet ligger i hälsingland och det heter voxna

2 A:

skriven

Jag är såå glad att jag inte är pollenallergiker.

3 Gabbi:

skriven

Pollenallergi, de har min dotter med...hon har knaprat piller i ett par veckor nu...

4 Nilla:

skriven

Nu blev jag lite avis vill oxå vara ledig..njut av dagen

5 Nilla:

skriven

Jaså vad häftigt ...vart är dina hemtrakter?

6 Marra:

skriven

Ussh jag har tur som slipper sånt :)

7 Nina på Johangården:

skriven

Nog är det dags för allergimedicinen alltid... dubbel dos tar jag redan. Blä! Det är inte rologt att vara allergisk!

8 Vonny!:

skriven

Ett tydligt vårtecken! Kliar mina ögon o täker på alla andra stackars pollenallergiker.

Kommentera här: