Outstanding

Har precis kollat gårdagens bidrag i "Körslaget" på webben och jag säger bara en sak

DIN KÖR SOPAR GATAN MED DOM ANDRA JOCKE!!!

1 Anna´h:

skriven

Satt i soffan & bara rös när dom rent ut sagt rockade röven av dom andra i KörSlaget !!

Wow wow ...



Hoppas du har det bra !1



Kram på dej härliga tjeja

2 A:

skriven

Ja, igår på deras sista låt slog de de andra med hästlängder... Det var sååå vackert. Men jag håller ändå på Brolle, för jag rös till båda deras låtar igår....Men bara till sista av Cans.... Jag tycker att Brolles kör på något vis utstrålar kärlek... Ja, jag vet inte och svamlar mest.... Men jag håller på Brolle =)

3 A:

skriven

Var i sjuttsingen blev min kommentar av????

4 A:

skriven

Ojdå...Där var den visst =)

5 Bim H-D:

skriven

Som jag har bloggat tidigare - CANS REGERAR!!! ;) Den sista låten, öhhh... gåshud och tårar i ögonen jö!!! Släpper de inte en CD med sina låtar från detta program senare - vet jag inte vad jag GÖR!!!

Må så grankott...

6 Trolda:

skriven

Håller med =D Lyssnar NU faktiskt...och vet ännu inte hur det gått, men förstår av detta inlägget att mina favoriter håller sig kvar =D Hoppas de vinner hela "slaget"



Trolda - kram

7 Elinn:

skriven

Jag kan inte annat än att hålla med dig. Dom sopade alla andra under mattan igår.

8 Carina:

skriven

GRYMM !!!

Rysningar ända ut i tårna :0

det går inte att kommentera alla din inlägg som jag skulle vilja ejmis :/

9 Carina:

skriven

GRYMM !!!

Rysningar ända ut i tårna :0

det går inte att kommentera alla din inlägg som jag skulle vilja ejmis :/

10 Anthonyolea:

skriven

Good people of togo i was here ok.

Kommentera här: