Nu är jag riktigt less!!!

Det här är nog den värsta förkylning jag har varit med om!!  Hostan vägrar ge sig, jag är helt slut i kroppen och droppen är att nu är jag dålig i magen också!! Gnäll, gnäll, gnäll...det är förbaskat synd om mig nu.....
Har ringt jobbet och sjukskrivit mig igen...nu får det vara nog med den här skiten snart!!!  Grrrrr!!!

image1465
1 A:

skriven

Usch vad jobbigt....
hoppas verkligen att du snart slipper skiten
kram

2 Nettan:

skriven

Inge roligt alls.
Själv har jag klarat mig från förkylningar och allt annat skit.
Men just nu har jag en gubbe hemma som börjar bli förkyld och det räcker med att höra en karl oja sig hemma ! Ha, ha !

kram

3 Åsa.S:

skriven

Usch då... din stackare! Har ju hållit på hur länge som helst nu ju...

4 Maria:

skriven

Stackare. Många som blivit fast för förkylning som bara kommer åter.
Hoppas du piggar på dig & blir fri bacillerna.

5 Nina på Johangården:

skriven

Usch vad jobbigt. Krya på dig!

6 My:

skriven

Usch då, krya på dig!! Hämtade min lille på dagis nu, feber....*suck*
Kram

7 Pia:

skriven

du vet väl hur det förhåller sig med förkylningar?
den går över på åtta dagar om inte stannar den i åtta veckor! hoppas på det första för din del :)

8 Abdulvanja:

skriven

Really enjoy your website. Thank You.

Kommentera här: