MSN

Jag har blivit inspirerad av några av mina blogg-vänner att öppna ett MSN-konto och nu verkar jag ha lyckats för jag har fått kontakt med min blogg-vän A...SÅ KUL!!
Uppdatering: Nu har jag hittat Åsa.S också!!
Problemet är bara att jag knappt vet vad jag håller på med...nu är goda MSN-råd dyra!!
Är det någon fler som vill "prata" så säg till  =)

1 Ulla:

skriven

Jag gillar oxå nyckelpigor. Har tatuerat en på höger ankel.

2 kicki:

skriven

Jag sitter ofta inne på msn och pratar, med barnen osv...jag pratar gärna med dej också...
Ha det gött

3 A:

skriven

Kul....=)

4 Annelie:

skriven

Va roligt=)

5 Ulrika:

skriven

Halkade in på din blogg "bara sådär"..lämnar ett litet avtryck =) Jättefin sida du har!

//Ulrika

6 Nettan:

skriven

Ha, ha !
Jag har också msn.
Pratar nästan varje kväll där med mina killars syrrors matte.
Det är rätt kul.

[email protected]

7 My:

skriven

Kul! Men risken är att det blir ÄNNU mer tid vid datorn med msn :) Lätt att man fastnar i timmar...

8 kicki:

skriven

Om jag får din msn adress så fyller jag i, nästa gång du loggar in på msn så kommer en fråga upp om du vill ha mej som vän...
lätt som en plätt

9 A:

skriven

Bra...
Ju fler som ser det desto bättre =)
Jag har satt mobilens larm på 21.00 för att inte glömma =/
Kram...

10 Anneli:

skriven

Hej vännen

Jag pratar gärna med dig på msn. Om jag får.

[email protected]

11 evans:

skriven

Jag hade msn förut - tills det blev blockat på jobbet :/

Hoppas att du har en bra dag!

12 evans:

skriven

Jag hade msn förut - tills det blev blockat på jobbet :/

Hoppas att du har en bra dag!

13 anneli:

skriven

Mycket roligt och läsa och se på din blogg idag. Alltså dansaren - där låg ju min kossa i lä....!!! Jösses vad snö du har, där ligger jag i lä..... och du vilket Traderafynd!!!

Kommentera här: