1 Gabbi:

skriven

Nope!!
Jag fyndar inte där...än...Kanske e dax?
Ha det gott

2 Marie:

skriven

TÄVLING
Var med och tävla om Voodolls i min blogg! Välkommen :o)
http://mariwi.blogg.se/1207640066_tvling.html

3 Mia:

skriven

Visst är jag medlem i Tradera! Förra året tror jag att jag sålde slut på alla min inventarier...nästan i alla fall. Det är också ett ställe man kan bli beroende av, som bloggen! *L*

4 Barbamorsan:

skriven

ja tradera är kul, var ett tag sedannu. Kanske ska titta dit snart igen, hade nästan glömt =)

5 Nilla:

skriven

Hej
Nej tycker tradera är jobbigt..va sybd att det inte kommit nå bebbar än...

6 Nina på Johangården:

skriven

Ibland handlar jag på Tradera, tyg och saker... ibland säljer jag även där.

7 synne:

skriven

Har aldrig varit inne på Tradera. Kanske skulle ta och kika på det för att se vad det är för nått....
Ha en fin dag.
Klems från nabolandet.
Synne :D

8 Petra:

skriven

Jag har hittat mycket fynd där. Nu senast en helt ny vårjacka till min son för endast 4 kr!!

9 Åsa.S:

skriven

Ja, visst är det härligt beroendeframkallande!

10 Livsnjutaren:

skriven

Fynda är bra,men man ska ha tid att vara där:)

11 Snexig:

skriven

Har själv varit Traderaberoende ett antal år..
Men tycker det är synd att de tar så mkt av det man tjänar. Alla avgifter hit och avgifter dit.. Blir dyrt i längden :-(
Men det väger upp med alla fynd man gör! ;-)

12 linda:

skriven

Visst sitter jag också fast i tradera träsket..*L*

Lycka till med batteribytet!

13 Carina:

skriven

Jepp, tar en sväng varje dag och budar lite
här och lite där :-)

14 Vonny!:

skriven

Köpt en grej där för länge sen. Men jag brukar försöka att sälja kläder där som jag inte använt så mycket, s k felköp.

Kommentera här: