Man måste vara flexibel ibland

Vi hade en jättetrevlig kväll igår tillsammans med våra grannar K & E men det blev inte riktigt som vi hade planerat.
När vi var halvvägs in till stan så ringer telefonen och det visar sig att K & E har sina kossor lösa på byn!!
Så det var bara för oss att ringa och avboka vårt bord på Chats, vända bilen och åka hem igen.
Som tur är så har vi en mycket bra restaurang, Smedjan, på lite närmare håll än stan, så när kossorna var på plats i sin hage igen så åkte vi dit och åt en supergod middag.
Flamberade räkor med aioli och sedan gorgonzolaspäckad oxfilé, MUMS!!!
Det blev rött vin till det också så klart ;)
Så trots att det inte blev enligt planerna så hade vi en kanon-kväll...det gäller att kunna ställa om sig och vara flexibel.


1 Gabbi:

skriven

Hallå vännen...GRATTIS i efterskott!! Har jag ju totalt missat!! Va skönt att ni fick en trevlig kväll till slut!!
Hoppas att dagen blir liak bra!!
Kramen

2 Lollo:

skriven

hahah jag skrattade när jag l'ste det om kossorna.. det låter ju roligt =) Hoppas det löste sig!

3 Gabbi:

skriven

Jag har jobbat, jobbat å jobbat...I går fm så va jag ledig, försökte blogga men kom fan inte ut, varken på bloggen eller på msn..helskumt..för sonen kom ut...
Men nu e jag här..idag i alla fall

Kommentera här: