Katastrof

Just nu är mitt hår en TOTAL KATASTROF!!!
Ringde frissan i morse och som tur var så hade hon en tid åt mig på torsdag.
Dom här bilderna är sen i morse...visserligen ostylat men just nu gör styling inte särskilt stor skillnad =/

image1575


image1576


Ser ni det grå som skimrar i hårbotten??!!

Jag tänker behålla färgen för den är jag nöjd med sen får vi se vad det blir för klippning den här gången.

BloggRegistret.se


Rösta gärna!!  ;)
1 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Det är nog bara du som tycker att det ser katastrof ut! Trots ostylat så var det inte så farligt! Men skönt att få till en klipptid!

Kram Sus

2 vivan:

skriven

Samma här...måste beställa tid...vill klippa mig igår hellst..ha ha..kramiz

3 Pia:

skriven

men snälla du , du har en kanonläcker friss, det ser helt enkelt jättebra ut, tro mig :)

4 Emma:

skriven

men du har ju en skitfin frillz :)

5 Helena:

skriven

Man kommer till en punkt när man verkligen känner att håret är en katastrof. Det spelar ingen roll vad andra säger i det läget. Jag har snart väntat i två veckor på min klipptid. På fredag är det dags!

6 Mia:

skriven

Märkligt det där med håret...ena dagen tycker man det är perfekt, nästa är det hopplöst! Fast jag tycker det såg snyggt ut... *L*

7 Carina:

skriven

Grått....ha,ha vänta du bara, mitt var värre inann jag var till frissan sisst ;)

8 Trolda:

skriven

Du kommer att bli riktigt VÅR-FIN =D Visst är det härligt med en "vår-rengöring" emellanåt...Man känner sig som en ny människa...=D

Trolda - kram!

9 Pernilla:

skriven

Håret kan verkligen få en att må bra eller dåligt. Mitt behöver också en omgång färg. Samma skimmer i botten.
/P

10 Annsingen:

skriven

Morning! Vilken tur du fick tid så fort! Ja alltså för din egen skulll! Jag tycker det var fint ja! Men det är ju så ,det är ju oftast bara en själv som känner när det är kris !

11 Gabbi:

skriven

Morning raring!!
Jag tycker inte det ser illa ut..men sånt känner man ju bäst själv!!
Ha en toppenfin dag!
Kramen

Kommentera här: