Hot,hot,hot

Visst vill jag ha en fin och varm sommar men jag vill inte att det blir så här.

1 Anneli:

skriven

Usch...nu får jag ångest... :O((

Nä det vill verkligen inte jag heller...jag vill ha tillbaka våra normala somrar vi hade för 20 år sen...när det var lagom varmt och underbart och inte ens som det är nu...mardrömmen är när det där blir sant...hoppas jag hinner dö innan :O(( Men det gör jag nog tyvärr inte! ångest, ångest



2 Bim H-D:

skriven

Hrm, och jag som just satt och längtade DIT!!!

Ja, ärligt... hihihi...

Må så grankott... men det blir bara ett par veckor mä värme antar jag... DEN värmen ;)

3 Margaretha:

skriven

Nä fy bubblan....lagom e bäst!!!!!!!!!!

Kram

Margaretha

4 Helena:

skriven

Nej det kanske är lite väl mycket av det goda.

5 Mia:

skriven

Näääää, blir det mer än 25 grader så dåååånar jag! ;-)

Just nu är det lite gråmulet och långt ifrån 49 grader L Men det blir kanske en tur till det gamla vanliga, du vet...

Kommentera här: