Godissugen

I går när jag åkte hem så köpte jag lite helg-godis.
Nu fick jag helt plötsligt ett så akut godis-sug så jag åt upp en dubbel Snickers på mindre än två minuter.
Något rekord har jag förmodligen slagit...sjukt!!
Jag hatar verkligen när jag vräker i mig godis så där.
Vad gör ni när ni får ett akut godis-sug?
Kan ni stå emot eller gör ni som jag gjorde?

image1537
1 A:

skriven

Morron...
Ibland ger jag efter för suget ibland inte....
Har ofta en nutrilettbar hemma att äta istället...Är som choklad =) Rätt många kalorier men nyttigare.....
HA en fin dag
puss

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Får sällan såna godissug... Blir bara sugen på nåt att äta och då går jag i kylen/skåpen här hemma och letar efter nåt gott. Så jag har ALDRIG nåt hemma!

3 Fia:

skriven

Jag har en usel karaktär och faller ofta för frestelser! En blodsockerdipp och jag är förlorad för första bästa sliskighet som dyker upp.

4 Nina på Johangården:

skriven

Ibland vräker jag in... och ångrar mig fruktansvärt efter då jag mår illa i flera timmar av allt sött. Andra gånger går det bra att stå emot.

Kommentera här: