Frusna män söker kärlek

Hade spelat in "Frusna män söker kärlek" i veckan och nu i kväll tittade jag på det och jag säger bara det, JONAS, VILKEN KILLE!!!
Hur kan ett sådant charmtroll få gå lös utan att någon har fångat in honom?? Obegripligt!!
Hade jag varit singel och 20 år yngre så tror jag banne mig att jag åkt till Gällivare på stört ;)




1 Mia:

skriven

Om man vore 30 år yngre...då hade jag gärna rufsat runt i den där bröstbehåringen... ;-))

Karta??? Kan du vänta nån månad så ska jag fixa det L

2 Annsingen:

skriven

JAAAAAAAAAAA! Visst är han underbar!!!!!!!!!???

Mysig,söt läcker charmig ....u name it!



Mornign förresten! Glömde det i min extas!

3 Gabbi:

skriven

Hahahaha...

God morgon förresten..

Ha en underbar dag!!

Kramen

4 Annsingen:

skriven

Fniss ja eller hur!? Det är bara att låta hoom hållas:))

5 Bim H-D:

skriven

Hm, frusna män söker kärlek? - Gällivare?

Öhhh... tror jag ska meddela yngsta dottern det om hon inte redan vet... Ja, hon friar nämligen med en från Gällivare, hehehe... Och han är nog inte speciellt frusen av sig - vad jag märkte när han var här, hihihi... Nog hon som fryser däruppe... plugg i Haparande, praktik än i Luleå... och friande i Gällivare, jajaja... ;)

Må så grankott...

6 Åsa.S:

skriven

Han såg riktigt söt ut!

7 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Hehehehe... Ja jag har svärson som nästan är på pricken lik denna kille! Hehehe... Fast han är inte kal på huvudet men han är norrlänning!



Du vad konstigt det blivit när man kommenterar hos dig nu! Mina uppgifter måste läggas in varje gång och sedan skall man skriva in två namn för att verifiera sitt inlägg vilket är krångligare och jobbigare än när det vara var bokstäver och siffror! Är det något som vi alla på blogg.se kommer att få nu eller?



Kram Sus

Kommentera här: