Bojkotta smällare!!!

Jag tillhör dom som INTE gillar varken smällare eller fyrverkerier...har man sett ett djur som i ren panik t ex försöker klättra upp på en slät väg för att ta sig undan ljudet av smällare så är valet lätt...jag bojkottar smällare!!!
Hoppas ni gör detsamma och sprid gärna budskapet vidare!!

1 Jag och fotbollsspelarn:

skriven

Jag håller med dig till tusen!

2 Helena:

skriven

Som tur är för vår hund så har han aldrig varit rädd för smällare. Och numer så har hans hörsel blivit mycket dålig så han reagerar inte mycket överhuvudtaget över ljud. Men de hundar jag känner som är rädda. För dem är det verkligen jobbigt. Så jag är med dig i detta.

3 Jossan:

skriven

eller hur? sjukt härligtväder :) hoppas du får en bra kväll.

4 Åsa.S:

skriven

Jag gjorde texten lite större... så tant skall ha lättare att läsa ;) Kolla in och se om det blev bättre

5 Mizca Rödebäck:

skriven

Min man läste om migrän på nätet och man skall ta en tablett så fort man känner lite ont i huvudet så det du säger är ju bara bra ;)

Skall teste Eeze, annars får jag gå till läkare o be om starkare medicin!

6 Mizca:

skriven

Min man läste om migrän på nätet och man skall ta en tablett så fort man känner lite ont i huvudet så det du säger är ju bara bra ;)

Skall teste Eeze, annars får jag gå till läkare o be om starkare medicin!

7 Mia:

skriven

Har adopterat dina djur!

8 christel:

skriven

Har fortsatt din uppmaning på min blogg

9 Camilla:

skriven

jag har också fortsatt din uppmaning på min blogg:-)

Ha en underbar Valborg du med!!

10 Ulla:

skriven

Jag är inte heller mycket för raketer och fyrverkier...längre får jag väl erkänna.

11 Alexdiana:

skriven

Very interesting site --- quite informative

Kommentera här: