1 Cajsa:

skriven

You Should Get a Rose Tattoo
Sexy and classic
You are pure rock and roll. You party hard. So does your tattoo.
.
Kommer aldrig skaffa en ros. =)

2 Mia:

skriven

Ska genast gå in och testa :-)
Ha det gott!

3 Nina på Johangården säger:

skriven

En sådan tatuering kan jag också ha... fast den jag tänker ha är ju mitt namn på persiska så den faller väl inom denna kategori också.

4 Lotta:

skriven

Jag fick en "all over tattoo" . Tittar på Miami ink på 6an och längtar efter en ny tatuering. En snygg drake eller nåt sånt....

5 Pia:

skriven

jag har ritat en tatuering bestående av mina fyra barns initialer, den ligger i väskan och den kanske kommer på kroppen en vacker dag :) vem vet jag kanske gör den i Turkiet

6 Ovemagnhild:

skriven

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

Kommentera här: