Varför??

image259

Varför gör man detta mot sig själv??? Jag kanske inte ska döma ut honom i förväg, det kanske är en sjukdom?
1 Mia:

skriven

Jag tycker det ser groteskt ut, som en levande Karl-Alfred!

2 marie:

skriven

inte normalt, undrar vad han stoppar i sej för att se ut så. :)

3 Annelie:

skriven

Ja han var inte fin. Förstår inte heller vidden av att spränga sig själv till bristningsgränsen. Just den här killen på bild,verkar bara ha förvandlat ren fetma till en ful muskelmassa. Jag tycker det är äckligt..lagom, eller lite mer än lagom är bäst vad det gäller män tycker jag =)

4 solgudinna:

skriven

Det ser ju inte ut som normala muskler. Snarare som två bålgetingstick.
Ha en trevlig kväll.

5 Nina på Johangården säger:

skriven

Ja... varför?
Ha en skön kväll!

6 Borthy:

skriven

Ja..konstigt.....han ser dessutom nöjd ut också? Konstigt.... Kanske en modell på gäddhäng med inplantat som blivit infekterade?

7 Petra:

skriven

Man kan ju undra. Men han kanske tycker att han är skit sexig? :P

8 Rebecca:

skriven

Hmm det ser iaf jäkligt SJUKT ut :P

9 Erika:

skriven

OJ!! :O det där såg inge vidare ut, det kan jag hålla med om..

10 S.A.N.D.R.A:

skriven

Höhö, stark..? ;P ha en fin kväll, kramkram!

11 Carina:

skriven

Hänger med på Borthys kommentar.
Något för sitt eget gäddhäng kanske...eller inte ?

12 My:

skriven

Nä fy vad äckligt! Gillar inte mycket muskler, och det här var ju verkligen groteskt!

13 Evelina:

skriven

nemen FY! det var ju inte snyggt nånstans!

Kommentera här: