Vad ska jag välja?

image252


eller


image253
Båda visas 21.00 ikväll, jag får spela in det ena och titta på det andra.
CSI är det givet att jag ska se men jag är även nyfiken på vad tjejerna på TV3 hittar på...
1 Maria:

skriven

CSI självklart!

2 Helen:

skriven

Hade inte kunnat låta bli csi så jag hade spelat in de andra.
Ha en skön kväll /Kram

3 Marie:

skriven

Zappa kanske....
Jag hade nog valt CSI, men
Du kanske kan spela in nått?
Lycka till med tv-tittandet!
=)

4 My:

skriven

Oj vad är detta? Har jag missat...gillar ju Mia Törnblom! Det lutar åt att jag missar båda tyvärr :(

5 Rana:

skriven

CSI! helt klart. det andra är nog inte vidare bra.

6 Annelie:

skriven

Kollar inte på nåt, men had valt CSI
=) Ha en fin kväll!

7 eva:

skriven

Jag valde Törnblom och Nyberg. Tyvärr tycker jag att Mia är alldeles för forcerad att lyssna på även om vägledningen hon ger har ett gott tänk.

8 ejmis:

skriven

eva:Precis min uppfattning också.

9 Gooodamerica:

skriven

This is a very good site. Thank you.

Kommentera här: