Utmaning

Jag har fått en utmaning av Åsa.


Gör så här:


Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas)
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på

Jag heter Marie Åström och bor i Gävle.
Jag är 67 år gammal och jobbar som åkeriägare. På fritiden så älskar jag att sy och teckna. Jag har 3 barn. Min hårfärg är just nu röd och min färg på ögonen är grå/bruna. När jag lyssnar på musik blir det jazz eller rap. Min stora husgud är och kommer alltid att förbli Magnus Uggla.


Någon fler som vill vara med???


1 Cajsa:

skriven

Hahaha, kul. Var tvungen att göra den.

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Gjorde den på uppmaning av Åsa...

3 Åsa:

skriven

Hihihi..vad kul att du gjorde den! Kramar!

Kommentera här: