Tisdag

image304

I morse när jag vaknade kände jag mig blogg-sugen igen så det var kanske bara en tillfällig svacka igår.
Idag är det arbete som gäller igen, ska sitta med shema-arbete hela dagen. Det är som att lägga ett jättestort pussel.
Sen i eftermiddag ska vi hem till stora tjejen som fyllde 25 år igår! Grattis!!!



Hoppas ni alla får en skön tisdag!!!
1 Camilliondollar Baby:

skriven

God morgon på dig! Själv är man sjuk och blir hemma från jobbet idag. Ska strax krypa tillbaka till sängen. Du får ha en underbar dag!

2 eva:

skriven

Ja vissa dagar är det svårt att få ur sig något i bloggen.

3 Think Twice:

skriven

Grattis Grattis till dottern din!
Då har du en lika gammal dotter som jag har!

4 Carina:

skriven

25års kalas inte illa !
Hon är snart lika gammal som dig då ;)

5 kicki:

skriven

Ja visst finns det bloggsvackor...men det är lika kul när man kommer ur dem...
Kramen på dej...kicki

6 kicki:

skriven

Glömde skicka med en kram till 25 åringen...
Kram till henne...och dej...kicki

7 Ulla:

skriven

Välkommen tillbaka till bloggen, även om du inte varit borta speciellt länge. Önskar dig en lugn och skön eftermiddag!

8 My:

skriven

Grattis till tjejen!
Och är du en sådan liksom mig som gillar att hålla på med scheman och sånt?

9 ejmis:

skriven

Carina : Japp! =)
My: Jag gillar det här med scheman och sånt, det är som ett stort pussel.

10 Helena:

skriven

Grattis, grattis. Jag har också en tjej på 25 =)

Kommentera här: