Summering och planering

Helt plötsligt är jag inne på GI-vecka nr 2. Förra veckan gick riktigt bra måste jag säga. Mitt mål för förra veckan var, förutom GI-maten,  att gå på power-walk 3 gånger under veckan och det höll jag. Skillnaden mellan power-walk och vanlig promenad  för mig är att jag går med pulsmätare när det är pw.

Jag behöver verkligen få upp min kondition....

Idag har jag också klivit på vågen och den visar -2 kg!! Hurra!!


Målet inför denna vecka är detsamma, GI-mat och pw 3 gånger.


                                           image284
 
1 My:

skriven

Bra jobbat! Duktig du är....fortsätt så! Ha en bra måndag.

2 Mimi:

skriven

Gratulerar! Visst blir man mer taggad då man märker resultat??!!!
Kämpa på!
;-)

3 Cajsa:

skriven

Vad duktigt. =D

4 eva:

skriven

Grattis! Visst känns det skönt när vågen visar resultat. Keep on the good work!

5 Åsa.S:

skriven

Vad duktig du är! Jag är också skitnöjd, att det går så lätt liksom. Kul!
Kämpa vidare!

6 Carina:

skriven

Se där!
resultat på en gång
GRATTIS
:)

7 Helen:

skriven

Ojoj Grattis, så duktigt.
Bra resultat.

8 Camilliondollar Baby:

skriven

Grattis!

9 Annelie:

skriven

Jättebra jobbat=)

10 emilia.:

skriven

bra jobbat! :) började precis på´min andra vecka med idag och det känns toppen bra! kämpa på :D

11 Loookamerica:

skriven

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

Kommentera här: