Pizza



Jag är fruktansvärt sugen på pizza just nu...ibland är det bra att man bor flera mil från "civilisationen"...hade det varit närmare så hade jag åkt iväg NU och köpt en...nu får jag laga till något mer GI-riktigt här hemma...
 
1 evans:

skriven

Vid sådana tillfällen tycker jag också att det är bra att bo ute i bushen. Däremot inte när man är sjuk, ensam och kylen är tom. Hoppas att du har fått i dig någon nyttig mat :)

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Själv har man mindre än fem minuter till pizzerian! Jag hade helt klart gått och handlat.

3 Åsa:

skriven

Åhh så gott..helt klart bättre än min smaklösa skaldjursbit!! Ha en fin kväll o tack för alla fina kommentarer hos mig! Kramar! Gillar din blogg skarpt med! ; )

4 Carina:

skriven

Hmm....vi har ätit pizza här hemma i kväll, orkade inte tänka ut något själv när man kom hem 19.30
efter en lång resa och begravning.
Fett och äckligt som lägger sig på helt fel ställen på kroppen......tror jag går och kräks:/
Känns det bättre nu ;)

5 A:

skriven

Gottigottgott....Det är supergott ju. Fast häromdagen när resten av familjen åt pizza valde jag att äta kebabrulle....Det var också gott:) Ha en fin helg. Och tack för dina kommentarer hos mig. Just nu är livet inte riktigt i balans...Men det blir säkert bättre:)

6 Linda:

skriven

Pizza är gott.. vi har massor med pizzerior i vår lilla "stad". Konstigt hur alla dom kan klara sig??!!
Vi blev dock bortbjudna på middag...
Trevlig helg!

7 Carina:

skriven

Klart man drar till Hälsingland om man kan ;)
Det är trav i Bollnäs i kväll såg jag.

8 Teoenya:

skriven

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

Kommentera här: