Orolig


Nu har en av våra katter varit borta i 5-6 dagar och det är ovanligt att han är ute så länge. Den här gången är det vår "kattunge"    (1,5 år)  som är försvunnen.Förra gången en av våra katter var borta så tog det 22 dagar innan han kom hem så visst finns det fortfarande en möjlighet at även denna kisse kommer tillbaka men visst är jag bekymrad....
Ovissheten är så jobbigt!!

 image313

Uppdatering
När jag skjutsade gubben bort till en granne för en stund sedan så sprang vår kattunge över vägen en bra bit hemifrån.
Förhoppningsvis är han på väg hemöver...
Nu vet jag i alla fall att han lever.
Man undrar vad dom gör och vart dom är när dom är ute på sina "walk-abouts"???!!!
 
1 My:

skriven

Nej vad jobbigt! Vet sen förr när jag hade massa katter när jag bodde hemma, att man undrar vart de är om de är borta nån dag...befarar det värsta! Hoppas den dyker upp snart!

2 Mia:

skriven

Kanske dom är ute på sina alldeles egna powerwalks? Men det är jobbigt att inte veta...så skönt att du har haft lite span på honom, då är han inte så långt borta och inget allvarligt har hänt. Men det bästa är förstås när dom håller sig hemma..

3 Åsa.S:

skriven

Hoppas han kommer hem snart då!

Kommentera här: