Onsdag


Glitterfy.com - Gráficos em Português
                              

Idag ska jag på ett läkarbesök innan jobbet, ska prata om min huvudvärk. Är laddad till tänderna så nu får läkaren faktiskt se till att jag får göra en ordentlig undersökning.
Efter det gör jag ett snabbstopp hos mamma för lite lunch och sen blir det arbete igen.
I eftermiddag ska vi ha APT och det är många heta ämnen som ska diskuteras så det kan bli riktigt intressant.
Ha en bra dag!
1 Annelie:

skriven

Hoppas det går bra hos doktorn och att du får en trevilg stund med din mamma/kram

2 Ulla:

skriven

Lycka till på Apt.

3 Åsa.S:

skriven

Vi skall också ha APT i dag, men vårt blir no mera "gääääsp"... är jag rädd för.
Ha en fin dag!

4 A:

skriven

Hoppas verkligen du får hjälp hos läkaren. Jag vet hur hopplöst det är ibland. Man är ju bara en sveda,bränn,värk- kärring:) Stå på dig.

5 Lotta:

skriven

Trist att man ska behöva tjata sig till en ordentlig undersökning. Lycka till!

6 Cajsa:

skriven

Hoppas det går bra.

7 Carina:

skriven

Är det migrän du har också ?
Min doktor lyssnar på vad jag har att säga om vad jag hittar på nätet som är värt att pröva när det inte först allternativet inte hjälper osv. tror på mig och skriver ut. skulle faktiskt vilja ha lite mer aktiv hjälp av honom :/
ATP ska ha högt i tak om de ska ge något, tråkigt när folk sitter och trycker på något som de inte framför i rätt forum.

8 Mia:

skriven

Hoppas verkligen att det går bra för dig hos läkaren! *tycker synd om*

9 crue Annika:

skriven

hoppas de gick bra hos doktorn å att resten av dan varit bra ....kram crue Annika

10 ejmis:

skriven

TACK ALLA!!!

11 Falkmari:

skriven

Great site

Kommentera här: