Ny rutin

Jag har av någon anledning ändrat rutin när det gäller att svara på frågor och kommentarer utan att jag egentligen tänkt på det. Nu gör jag det inte i min egen blogg längre utan hos den som frågat/kommenterat och det känns bättre.
Ibland kan jag uppleva att det är lite jobbigt att "gå tillbaka" i andras bloggar för att se om jag fått svar på min fråga/kommentar.
Men alla ska självklart göra det som känns bäst för en själv!

Vad känns bäst för er? Upplever ni som jag att det ibland är jobbigt att "gå tillbaka"?

 
1 Helena:

skriven

Jag tycker det är trevligare själv att få kommentarer i min egen blogg eller svaren.
Så jag gör det samma till andra.
Ha en tevlig dag.

2 Mimi:

skriven

Jag gör som du...men det visste du ju :-)

3 Mia:

skriven

Ibland är jag så vimsig, så jag glömmer vad jag frågat och då är det skönt när svaret kommer på den egna bloggen, därför försöker jag göra likadant mot andra. Om svaret kan vara av intresse för andra så skriver jag det på båda ställena..

4 Cim:

skriven

Hej vännen, jag gör som du, går ofta in på personens blogg o svarar... Det känns bättre om man nu kan säga så... Kram

5 Helena:

skriven

jag gör lite si och lite så spelar ingen större roll tycker jag

6 Marie:

skriven

Jag gör samma som dig!
Då är jag säker på att bloggaren har sett mitt svar!
Det funkar för mig, coh jag tror att det funkar bra för mina besökare!

7 My:

skriven

Glömmer att jag ställt en fråga ibland, och glömmer då förståss att "gå tillbaka" och kolla svaret.

8 Cajsa:

skriven

Jag gör lite olika, beroende på vem som frågar och vad frågan gäller.

Kommentera här: