Ledig!


Glitterfy.com - Gráficos Portugueses


Nu är jag ledig i tre dagar och det känns verkligen jätteskönt, den här arbetsveckan har varit en rätt jobbig vecka trots att jag kunde smita hem tidigt igår. Men nu ska jag fokusera på att  vara ledig istället för att tänka på det som varit. I morgon åker vi till Västerås för att fira svärmors 80-års dag så idag ska jag förbereda lite för det.
Har tagit tilll mig av era present-tips och det blir en korg med lite blandade nyttig-och onyttigheter.
Jag tackar för hjälpen!!
1 Pialotta:

skriven

Skönt att vara ledig då.. förstår att är man mitt uppe i arbetslivet med en massa runt sig hela tiden kan det vara väldigt gemytligt med ett break:-)
Ha de gott i Västerås. De gamla uppskattar verkligen besök:-)

2 eva:

skriven

Då är du välkommen till mina trakter!

3 ejmis:

skriven

Pialotta: Visst är det så att vårt besök kommer att bli uppskattat. Ha det bra du med!
eva: Tack för det! =)

4 Annelie:

skriven

Hoppas ni får ett riktigt trevligt kalas=)och att helgen blir detockså/kram

Kommentera här: