Kloka ord

Det är för väl att lögnen finns,

för tänk om allt man hörde var sant.

Albert Engström


Upgrade Your Email - Click here!

1 Cajsa:

skriven

Så sant.

2 Pia:

skriven

mitt i prick :)

3 Annelie:

skriven

Så sant så sant!
Ha det fint.

4 Vaniljis:

skriven

Just precis! Hoppas du haft en bra dag. Jag ska snart stänga mina blå! kram

5 crue Annika:

skriven

helt klart ha en bra kväll mvh ANNIKA

6 Helena:

skriven

Så har jag aldrig tänkt. Men det var genomklokt må jag säga.

7 Åsa:

skriven

Det e det bästa ordspråk jag vet..har det på headern på min blogg!! ; ) Samt Honeys visdomsord: Led inga dårar, följ inga svin.. Ha en jättefin natt där! Kramar!

8 Mia:

skriven

Jaaa, han var klok käre Albert...

9 Syedmonika:

skriven

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

Kommentera här: