Inget för mig!!!



Bloggdesign är ingen för mig!! Nu har jag suttit här LÄÄÄNGE och försökt fixa lite med designen i min blogg, väl förberedd med utskrifter av alla jättebra tips som jag hittat i andra bloggar men jag lyckas ändå inte få till det!!!
Ska det vara så för....at svårt att ändra en header och några typsnitt???
Tydligen är det det för mig i alla fall...nu är jag så irriterad så nu måste jag lägga mig på sängen med en bok istället annars vet man aldrig vad som händer.
Känns som om jag skulle vilja kasta ut datorn genom fönstret just nu så  en paus härifrån är nog på sin plats.....
1 Lotta:

skriven

Jag känner igen känslan. Det brukar bli bättre med en liten paus när man har kört fast. Lycka till!

2 evans:

skriven

Jag skapade en testblogg som jag mixrade med innan jag ändrade i min vanliga blogg. Det var inte så dumt faktiskt. Färger är inte så svårt att ändra och inte typsnitt heller. Det som är krångligt är att hitta rätt ställe att pluppa in allt det nya på :) Hoppas det går bättre efter en liten paus. Ha det bra!

3 My:

skriven

Ja det där känner jag igen, kan bli galen på det! Men skaffa en testblogg där du kan göra bort dig och prova..

4 Mija:

skriven

Men vännen... *tröstkramar*
VAD är det som inte funkar?

5 Jenny:

skriven

ÅHHH vad jag känner igen mig!
Jag är absolut sämre än sämst! Läser alla jättebraiga förklaringar men får ändå inte till det med bakgrunden.Jag skaffade en test blogg men det hjälpte inte.Däremot lärde jag mig att iallafall byta färg vilket är kanonbra i mina mått *L*

6 Nina på Johangården säger:

skriven

Enklast är att ha en testblogg. Och så leker man där och grejar. Ha en skön kväll!

7 ejmis:

skriven

HAR en testblogg men får ändå
inte till det =(
Nu är det en ny header och nytt typsnitt som är problemet....

8 Carina:

skriven

Usch, det låter inte lätt det där...ska man ha en testblogg oxså ??

9 Pia:

skriven

men ejmis, skit i det, det är innehållet i bloggen som är viktigast och din blogg är jättefin o bra :)

10 ejmis:

skriven

Carina: Bara om man vill... ;)
Pia: Visst är det så men när man är i bloggvärlden så mycket är det kul om man "har det lite fint" också.

11 Mia:

skriven

Men din blogg är så fin ändå, juuu! Dessutom är den så läsvärd, det är väl ett plus?? *L*

12 ejmis:

skriven

Mia: Tack! =)

Kommentera här: