God morgon

Vilka härliga höstdagar  den här helgen bjuder på! I natt har vi haft 3 minusgrader så i morse var det alldeles vitt på backen när jag gick till stallet. Men nu skiner solen och värmen kommer mer och mer.
På dagens schema står en power walk och hästkörning men det blir senare idag. Nu på förmiddagen måste jag åka och handla eftersom jag såg att vi var utan kattmat. Ringde en granne och frågade om hon ville hänga med så jag får trevligt sällskap på denna mindre roliga sysselsättning. Att handla livsmedel hör inte till mina favoritsysselsättningar...
Vad sysslar ni med idag?
Ha en bra söndag och njut av det fantastiska höstvädret!

Upgrade Your Email - Click here!

1 Patricia Klinteberg:

skriven

Godmorgon! Hoppas du får en bra söndag! :)

2 Tobias:

skriven

Detsamma hörru :) Ha en bra söndag

3 Carina:

skriven

Här är man seg, har inte kommit så långt ännu men en snabb tur ut med goldie och så ska jag ta och putsa något fönster.
Ha en bra dag :)

4 eva:

skriven

Jag åker med en kompis på bilbingo :)

5 My:

skriven

Japp, underbart höstväder är det, njuter! Och jag föredrar handling framför städ och dyl. Kan tycka det är lite småkul att handla mat...men jag gillar ju all form av shopping ;)

6 MaDeLiÑo:

skriven

Själv råkade man sova bort det mesta utav dagen, 2 bad. =(

7 Ulla:

skriven

Jag gillar all typ av shopping, så livsmedel funkar för mig. Brukar handla på lördagmorgnar, för då är det inte så mycket folk. Jag och mannen har varit ute och promenerat på ett nytt ställe. Vi hittade tillbaka till bilen. Som tur var!

8 Helena:

skriven

Vi har jagat efter kakel och klinker till duschen på ovanvåningen. Men man vet knappast vad man ska välja, det finns så mycket snyggt.
Duschskutdörrar eller bara glaskuber?
Så nu ska vi räkna och rita.
Ha det gott.

9 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag hade planerat en massa ting... men av det blev inget. Sova och lyssna på musik... inget mer. Ha det bra!

Kommentera här: