ejmis Meez

image250

Hos Mija fick jag tipset att göra mig som Meez, här ser ni resultatet.
Vill du också göra detta så klicka här.
1 Vaniljis:

skriven

Vad söt du blev! ;)

2 Carina:

skriven

Jag satt oxså och gjore mig som MEZ igår kväll, men lyckades inte kopiera med det till bloggen.
Det var verkligen en passande bakgrund du hittade ;)

3 My:

skriven

Ja hur får du med den till bloggen? Min blev mini..

4 ejmis:

skriven

Vaniljis: Tack!
Carina & My: Hemma hade jag problem men när jag satt på jobbet i natt kunde jag hur enkelt som helst bara kopiera den.

5 Mija:

skriven

Men å. Hittade du ett STALL?!?!?
Det hittade inte jag!! Vart? Minns du?

6 Mija:

skriven

samma brallor som jag.. ;)

7 ejmis:

skriven

Mija: Tror det var på bakgrunder...

8 Mia:

skriven

Stolt som en tupp (höna?)! Jag lyckades med detta konststycket! *L*

9 Mimi:

skriven

Hahahha va sött!

10 Johnlilly:

skriven

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

Kommentera här: