Vila lite...

Dagens "måsten" är avklarade, hann med en sväng in på min favorit-sko-butik också och köpa ett par nya skor.
I eftermiddag kommer min kompis S för att vaccinera två av våra hundar och så ska vi ta en pw tillsammans.
Eftersom jag är jättetrött nu så är  det nog bäst att jag vilar lite innan hon kommer......

    
 
1 Helena:

skriven

Skönt när veterinären gör hembesök. Jag har oxå en sådan.
Kram.

2 Mia:

skriven

Så kul att köpa nya skor, ett tag hade jag pippi på skor men har fått lugna ner mig nu! MEN, jag ska ta dig på orden och köpa dom där kängorna! :-)

3 Linda:

skriven

Jag har också köpt nya skor idag.. eller jag har lagt undan ett par nya stövlar. Dom var för dyra och jag hade inte så mkt pengar med mig. Hämtar dom imorgon eller på fredag istället! :-)

4 Linda:

skriven

Förresten.. jag utmanar dig.. läs på min blogg!

5 My:

skriven

Hoppas du piggnade till innan pw:n :) Ha en bra kväll!

6 Salme:

skriven

Kul att veterinären kommer hem! Hoppas du är piggare nu. Ha en fin kväll

7 Helen:

skriven

Hoppas pw gick bra o att du kanske sitter skönt i soffan o kanske ser på bonde...
Klart du ska vila, lyssna på kroppen.
Ha en fin kväll.

8 Arevilje:

skriven

Interesting site. Worth the visit!

Kommentera här: