Summering och planering

Veckorna går...Jag har beslutat mig för att ändra inriktning på mitt "nya liv". GI i all ära men det blir fruktansvärt tråkigt efter ett tag. Jag vill äta vanlig mat!!!!

Så den nya planen lyder som följer:

Fortsätta mina promenader, äta nyttig och bra mat och godsaker blir det bara på helgen.
Förra veckan nådde jag mitt uppsatta mål och vågen visar -0,5 kg.
Denna vecka är det alltså 3 pw (minst) som gäller och så en massa nyttigt på tallriken   =)




Upgrade Your Email - Click here!

1 Anonym:

skriven

Vem vinner outfit tävlingen?
gå in och rösta!

/ LOJS

2 Designa din blogg:

skriven

Hej!
Har skapat en sida om bloggdesign, kika gärna in och kolla om du hittar nåt intressant...

3 Anna:

skriven

Det låter som en bra plan! Mat är verkligen en av livets njutningar, jag hade inte kunnat med någon diet om jag verkligen inte var tvungen av hälsoskäl. Ha en fin dag!

4 KimJ:

skriven

Ha en trevlig måndag! Kram KimJ

5 Mia:

skriven

Det tycker jag låter väldigt vettigt! Lycka till! *L*

6 Mimi:

skriven

Jag är impad över ditt kämpande och du ger dig inte heller! Duktig du är!

7 Jenny:

skriven

Låter bra det! Jag tycker du är jätteduktig och det kommer säkert fungera lika effektivt med nya planen!

8 Hanna ^^:

skriven

håller med om att GI blir tråkigt efter några veckor.... spyr på ägg! usch... men det ger ju resultat. =)

9 Felicia:

skriven

Det låter jättebra! :) Man måste unna sig lite gott ibland.

10 Emma Journalen:

skriven

Va duktig du är.. du får gärna inspirera mig med din hurtighet, haha :)

11 Mija:

skriven

Glömde säga juh... Självklart får du använda materialet i jobbet om du vill. :)

12 hannah:

skriven

en liten fråga.. vart i kodmallen kopierar jag in bilden, bilden som är längst upp på bloggen? :) svara gärna. [email protected]

13 Salme:

skriven

Tröttnade också på GI-metoden. Lycka till med ditt nya liv. Ha det fint

14 evans:

skriven

Jag tycker att det är supersvårt att ta sig ut och motionera nu på hösten. Noll motivation blandat med en dos mörkrädsla är ingen bra kombination... Hoppas du haft en bra dag!

15 Sussi:

skriven

Åh det låter bra!
En bra inspirationskälla är ELLE PULS :)

16 N R 1 2 6:

skriven

vill du bli utmanad? 7 sanningar om dig själv. behöver ett svar innan jag publicerar inlägget, svara i en kommentar på min blogg tack.
ha en trevlig kväll!

17 Sara:

skriven

låter som ett bra mål! :) LYCKA TILL

18 Lotta:

skriven

Låter vettigt. Lycka till!

19 Camilliondollar Baby:

skriven

Låter vettigt!

20 Helena:

skriven

Låter väldigt klokt. Att hålla diet är ju väldigt jobbigt i längden kan jag tänka mig. Man måste hela tiden hålla på och anpassa sig. Kommer man bort kan man inte äta allt osv. Jag tror på din idé. Äta lagom och röra sig. Maken gjorde så och gick ner 20 kilo. Kombination av långa stvgångspromenader och under en period ganska anpassade portioner så att säga.

21 emelieu:

skriven

låter bra ;) själv måste jag bli lite nyttig :P

22 Emmy:

skriven

din blogg är jätte snygg!:)

23 My:

skriven

Låter sunt! Bra och regenlbunden motion och bra mat! Sen kan du unna dig godsaker till helgen....Kram

Kommentera här: