Summering och planering

Tro det eller ej men jag ska börja på 6:e GI-veckan idag...men eftersom förra veckan inte var mycket till GI-vecka så kanske jag ska säga vecka 5...nej förresten vecka 6 är det, nu gäller det bara att ta i med hårdhandskarna igen.

Maten har det varit si och så med under veckan som gick men mina pw har jag avklarat som planerat.

Den här veckan MÅSTE jag skärpa mig med maten och jag fortsätter med pw 3 gånger/vecka.

När det gäller vikten så är det +-0 den här veckan och det var en positiv överraskning =)

Nu är det stenhård GI-vecka som gäller  för mig!!

Nu kör vi stenhårt Åsa S!!


image379












 
1 Vaniljis:

skriven

GO GIRL! *hejar på*

2 A:

skriven

Vilken söt liten rumpa:)*fniss*. Du är verkligen jätteduktig och man måste nog ta sig lite fuskardagar ibland för att orka.......Kramar

3 My:

skriven

Kom igen, kämpa på! *hejarklack*

4 Ulla:

skriven

"Heja Ejmis slit och dra, för vi tycker du är görbra!!!" *hejarklack 2*

5 Tobias:

skriven

yeah go morgon :D

6 Mia:

skriven

Nämen! När var du och tog bild på mig???????
Hejar på som de andra, lycka till!

7 Mija:

skriven

Jag var precis in på min mail men jag har INTE fått nåt mail av dig med information????? Ett mail hade jag fått, men det var det en bild i (antar jag) som inte gick att öppna?? Vad händer?? ;)

8 Salme:

skriven

Så där ja! Du är mycket duktig, fortsätt så. HEJA!

9 Think Twice:

skriven

Bra kämpat...sex veckor är en lång tid när man ska ordna och dona dagligen med rätt sorts mat!
Keep it up!

10 Maria:

skriven

Du är så duktig. Heja på!

11 Åsa:

skriven

Oj..e det 6:de veckan redan..tiden går fort! Blir alltid lika full i skratt när jag läser nåt till Åsa.S här...tror alltid det e jag..hahaha Hoppas på en fin kväll där o en underbar morgondag! Kramar!

12 Mija:

skriven

Hej. Jag har fått upp EN bild, en underbar svart-vit bild på en häst, det är det enda jag har fått på mailen???? Har du skickat resten till rätt adress tro????

13 Carina:

skriven

Tyckte jag kännde igen den rumpan, men så kom jag på att jag äger inga rödrandiga trosor ;)´

Du är en riktig kämpe!!!
Jag borde nog jag med :/
Tänker på min hälsa

14 Camilliondollar Baby:

skriven

Jag tycker iaf att både du och Åsa.S är duktiga!

15 Helena:

skriven

Du hänger då i! Du är jätteduktig tycker jag!

16 Camilliondollar Baby:

skriven

Var inne hos Helena, gutta.blogg.se, och såg att du ville ha tips på någon som designar bloggar åt andra. Då vill jag rekommendera Mia, http://studentmamma.blogg.se/1189927156_bloggdesign.html. Hon har en bloggpaus just nu, men släng iväg ett mail till henne och fråga.

17 Helena:

skriven

Ja vi kämpar på. Allt utom plus är ett plus.
Ha det gott, jag tittar in senare.

18 Mimi:

skriven

Starkt jobbat! Har inte riktigt hängt med...men hur mycket har du gått ner allt som allt nu då???

19 Gunnardaniella:

skriven

Very nice site. Well laid out.

Kommentera här: