Straffar synden sig själv?



I går "råkade" jag äta godis och det är INTE GI!!!
Idag har jag magsjuka och mår skit!!
Huvudvärk, illamående, dålig mage och ont i kroppen...är detta straffet???
Dessutom är jag ledig och vi hade planerat en dag i Hudiksvall med våra grannar K & E...gubben och dom har åkt, själv ska jag lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv...  =(
 
1 Pia:

skriven

Usch o fy, stackars dig
Krya på dig snabbt

2 Mattias:

skriven

Usch vad hemskt :/

3 Madde:

skriven

haha sjuk bild!

4 Åsa.S:

skriven

Somliga straffar gud meddetsamma... kunde jag ha sagt och skrattat.
Men näää, din stackare, det låter inget vidare. Hoppas att det går över fort, så du kan njuta lite av din lediga dag!

5 Eliniora:

skriven

Det är nog inget straff, utan ren otur. men cool bild i vilket fall.

6 Petra:

skriven

Stackare! Det är så typiskt! Hoppas du mår bättre snart igen! Kram

7 Lotta:

skriven

Fy vad jobbigt! Hela familjen har gått igenom det för en vecka sen. Som tur var så blev vi vuxna sjuka i omgångar, så det fanns någon som kunde hålla hinken åt de små. Krya på dig!

8 My:

skriven

Nej din stackare! Fördelen med att få magsjuka (om det nu finns någon...)efter att ha ätit något är att man sedan inte vill se åt just den saken! Så ditt godisbegär kanske är borta för alltid ;)

9 Mia:

skriven

Näääää, din stackare.. :-(
Magsjuka är det värsta som finns..

10 matilda:

skriven

krya på dig :) magsjuka är så jävla hemstk, min största fobi!

11 Veronica:

skriven

haha, vilken tuff bild! :)

12 Linda:

skriven

Men usch då! Hoppas det är snabbt övergående.. så att du också kan få en trevlig helg! Cool bild förresten!

13 Vaniljis:

skriven

Stackars dig gumman. Krya på dig!! Kram

14 Lillatanta:

skriven

usch fy och blä och stackars dej.Inget kul med magsjuka.jag åt godis jag med i går,inte fick jag magsjuka men ångersjuka och högt blodsocker,har diabetes.Borde ju veta bättre men ibland är ju godis så gott.
krya på dej vännen
kraaaaaaaaaaaaaam

15 Carina:

skriven

Stackare magsjuka är inte kul :(
Vem var det lurade i dig godis?
Det är inte shysst....kan det ha varit ditt "det" som övertalade överjaget
:/

16 Åsa:

skriven

Kramar om o önskar snabb bättring! Men inte va det väl straff för lite godis?? Ibland kan man väl få synda liiiite?? ; )

17 Ulrika:

skriven

Stackarn. Krya på dig :) Den där bilden var halskabbig :p

18 adele:

skriven

ush, stackarn! det värtsa smo finns är att vara sjuk. uchuch!

19 Helena:

skriven

Man kan må dåligt av ångest, men det kan ju va en influensa du har fått. Hoppas du mår bätre nu.
Fredags kram.

20 Zander:

skriven

Finns inget värre än magsjuka! Eller jo, men...

21 Helena:

skriven

Stackars dig. Den värsta "vardagssjukdomen" som finns. Det är ju bara så vidrgit. Krya på dig. Det brukar ju iaf går fort över.

Kommentera här: